miércoles, 3 de junio de 2009

La meva WIKI!!! http://sicuesalamanca.wikiole.com/


L'any que ve, si tot va bé, marxo d'intercanvi d'estudis SICUE a Salamanca, a través d'un foro...vaig començar a conèixer gent que també anaba a Salamanca, i vaig deixar el meu correu electrònic per a que contactessin amb mi.

Al principi, a través del messenger, ens comunicaven bastant bé, vaig decidir crear un email en cadena per a que tothom es presentèssi, però la gent a vegades no ho reenviaba a tothom, i no hi havía el feedback que jo volía aconseguir amb tots.

Per això, vaig decidir-me per crear un WIKI, i vaig entrar a la pàgina http://wikiole.com/
on d'una manera ràpida i gratuïta vaig crear el nostre wiki, per a que tots els futurs alumnes SICUES de la universitat de Salamanca tinguéssim un punt de trobada on poder comentar qualsevol cosa, i deixar-nos informacions a les que tothom podia accedir.

Vaig enviar un correu a tots explicant que era el wiki, i com podíen accedir a través de la contrasenya que jo vaig facilitar per a tots igual.

La veritat es que el format es molt simple i jo com a creadora no l'he pugut modificar per falta de temps, però hi ha moltes opcions, es poden desar vídeos i imatges.

I a dia d'avui, portem uns dos mesos o menys amb la nostra wiki i n'estic molt satisfeta d'haver conegut aquesta eina perquè ens està anant molt bé i ens comuniquem sense problemes.

Si la voleu visitar: http://sicuesalamanca.wikiole.com/


ELENA G.

No hay comentarios:

Publicar un comentario